L'actuació tindrà el termini d'execució d'un mes i no afectarà directament la circulació de vehicles.
La Diputació de Barcelona ha iniciat les obres de millora de la seguretat viària dels ciclistes a diferents punts de la carretera BV-2111 entre la rotonda del PK 6,443 al terme de Sant Pere de Ribes i l'accés al nucli antic d'Olivella, al PK 15,850.
L'actuació, que té un cost d'adjudicació de 42.445,54 euros i un termini d'execució d'un mes, preveu, a nivell general, una millora de la senyalització horitzontal i vertical específica per a ciclistes que recordi al vehicle la importància de respectar la distància de seguretat en les maniobres d'avançament de bicicletes.
Així mateix, a la rotonda d’accés a la C-15B, es reduirà a un carril la circulació per evitar possibles conflictes de fregament entre vehicles a motor i bicicletes, es reforçarà la senyalització d’abalisament en algunes corbes i es modifica el límit de velocitat que passa a ser de 50 km/h en general en tot el tram, però abans de la corba situada just després de la recta, passa a ser de 40 km/h. També s’instal·laran dos cartells, un en cada extrem de la carretera, per indicar que és un tram experimental de tres quilòmetres amb senyals de 50 km/h.
La carretera BV-2111, en el tram entre el PK 6,443 al terme de Sant Pere de Ribes, i el PK 15,850 al terme d’Olivella, és fonamentalment interurbana i el tram definit per aquests punts quilomètrics, la carretera disposa de doble sentit de circulació, amb un carril per cada sentit. Sortint del costat Sant Pere de Ribes, el tram de carretera s’inicia en una rotonda amb un diàmetre exterior de 60 metres, una amplada de calçada d'11,20 metres i dos carrils de circulació, amb set incorporacions o sortides que connecten la C-15B mitjançant ramals d'accés i sortida. Passada la rotonda, en els primers metres, hi ha un pas de vianants i accessos a carrers, camins i habitatges, amb una vorera i carril bici protegits amb una barrera metàl·lica, que finalitza en el vial d’accés a la urbanització Can Lloses – Can Marcer.
La carretera continua discorrent per tram interurbà encadenant corbes successives enllaçades amb alguns trams rectes fins arribar als accessos de les urbanitzacions Mas Mestre i Mas Milà d’Olivella. Una vegada passats aquests accessos la carretera continua en tram interurbà fins arribar a la intersecció amb la carretera BV-2415, des d'aquí fins a l'entrada del casc antic d'Olivella, la carretera redueix la seva amplada i no disposa d’eix central senyalitzat.