L’Agència de desenvolupament econòmic Node Garraf ha impulsat el segell “Garraf Sona” amb l’objectiu de promocionar l’oferta d’esdeveniments i activitats relacionats amb la música, les arts escèniques, el cinema i la literatura, entre d’altres, que se celebren a la comarca, així com per atreure més públic i aconseguir un bon posicionament del territori pel que fa al turisme cultural.
En l’acte de presentació del projecte, en què hi van participar representants d’una quinzena de festivals i esdeveniments de la comarca, el Feel Chill, que enguany celebra la quarta edició a Olivella, va ser-hi present.
El Feel Chill és un festival inspirat en l’estil de la filosofia slow life, que inclou activitats per a tota a família, un mercat amb empreses i productes compromesos amb la sostenibilitat del territori, ofertes gastronòmiques veganes, ioga, conferències i dansa, entre d’altres. Aquest any tindrà lloc els dies 15 i 16 de juny al nucli antic del municipi.
Feel Chill va néixer de la inquietud d’en Jaume Silva i n’Olga Suñol (Associació Sense Ànims de Lucre Feel Chill) per crear un festival envoltat del paisatge dels parcs naturals on tothom, famílies amb fills, veïns del poble o grups d’amics, pogués gaudir d’una agradable jornada festiva.
Altres dels festivals i esdeveniments de la comarca, tant públics com privats, participants del segell “Garraf Sona” són: Concerts de Mitjanit, Cubelles Noir, El Tingladu, Fe+Chapeau, Carpa Revolució, Festival Jardins Terramar, La Daurada, La Verema de Cubelles, Nowa Reggae, Secret Vida, Sitges Film Festival, Sons Solers, Tems de Vi i Vida festival.
La primera acció que impulsarà “Garraf Sona” serà col·locar cartells a diferents estacions de tren de la Línia R2 amb el calendari d’esdeveniments sota el lema Terra de Festivals.