La companyia de l’aigua SOREA passa a dir-se Agbar
Des de l’1 de gener del 2021, els serveis que fins ara prestava SOREA passen a ser gestionats per Agbar. Aquest canvi, però, no suposa cap modificació en la prestació del servei, de forma que es manté el contracte que els usuaris van subscriure amb SOREA, que conserva els seus termes i les seves condicions.
El motiu d’aquest canvi és que Agbar s’ha integrat en el grup empresarial al qual pertany SOREA i han evolucionat cap a una única marca de serveis del cicle integral de l’aigua a Catalunya: Agbar. Segons ha comunicat per carta l’empresa als usuaris, sota aquesta mateixa marca comercial podran establir majors sinergies, per mitjà d’una integració de recursos, mitjans i coneixement.
D'aquesta manera, SOREA ha transmès a Sociedad General de Aguas de Barcelona, S.A.U. (Agbar) una branca d’activitat integrada per actius, passius, drets i obligacions de l’activitat del cicle integral de l’aigua que SOREA desenvolupa a Catalunya i el contracte dels usuaris d’Olivella forma part d’aquesta branca d’activitat transmesa a Agbar i les factures que rebran a partir d’ara tindran aquest nou nom.
Per a qualsevol qüestió, els usuaris poden dirigir-se directament als canals d’atenció telefònica de l’empresa: per a l’atenció comercial, al 934 953 540; per a reclamacions, al 900 405 070; i, per avaries, al 900 304 070.