La línia verda recull 238 incidències des de la posada en marxa a l’agost

Dijous, 22 de novembre de 2018

Aquest estiu l’Ajuntament d’Olivella va adoptar una eina de participació ciutadana perquè els veïns puguin comunicar de manera ràpida i directa les incidències detectades al municipi en diferents àmbits: “recollida de brossa”, “neteja viària”, “voreres i calçada”, “enllumenat”, “mobiliari urbà”, “parcs i jardins”, “fuites d’aigua” i “feines brigada”. El servei, que s’ofereix a través d’una aplicació anomenada Línia verda, ha recollit 238 incidències des de la seva posada en marxa el mes d’agost.

D’aquestes, la majoria ja han estat solucionades (59,4%), i una part estan pendents de ser ateses (35,7%).

DadesLiniaVerda2

La majoria d’incidències estan incloses dins la categoria “voreres i calçada” (21,9%), seguida de “feines brigada” (20,2%), “neteja viària” (18,5%) i “mobiliari urbà”. Les incidències que han rebut resposta més ràpida s'han ressolt en un termini d'entre 3 i 72 hores i han estat aquelles més urgents, com ara les fuites d’aigua.

DadesLiniaVerda3

Els veïns del municipi que vulguin fer ús d’aquest servei Línia Verda només han de descarregar l’aplicació al seu telèfon mòbil accedint a través de Google Play o APP Store, en funció de la tecnologia del seu telèfon (Android / iOS). L’aplicació és gratuïta i cal seleccionar “Olivella” abans d’entrar les incidències. L'usuari també pot accedir al servei a través del domini www.liniaverdaolivella.cat.

 

Darrera actualització: 6.10.2020 | 16:52