L’Ajuntament obre un canal de WhatsApp per estar més a prop de la ciutadania

Dilluns, 4 de novembre de 2019

L’Ajuntament d’Olivella ha activat un nou servei de missatgeria, a través de l’aplicació WhatsApp. Aquesta és una acció més de la clara aposta del govern local per facilitar l’accés a l’administració pública més propera a tots els veïns i veïnes.

D’aquesta manera, la ciutadania es mantindrà connectada i informada de qüestions relacionades amb l’agenda, els serveis públics, les subvencions, les bonificacions i ajudes, incidències o altres temes d’interès municipal.

Els ciutadans que vulguin rebre al mòbil informació útil i interessant del seu ajuntament, només cal que es registrin en el formulari de la web i que afegeixin el número de l’Ajuntament (601 981 020) al llistat de contactes del seu mòbil.

Línia verda per comunicar-se amb l’Ajuntament

El servei de WhatsApp serà unidireccional, per tant, els usuaris no podran interactuar ja que no es tracta d’un xat sinó d’un grup de difusió de missatges. La ciutadania pot contactar i transmetre les seves peticions, queixes, suggeriments o incidències a través de l’Oficina d’Atenció Ciutadana o de l’aplicació Línea Verde, a on Olivella té un perfil propi per al municipi.

Darrera actualització: 6.10.2020 | 16:52