L'Ajuntament treballa per a solucionar les incidències del senyal de televisió
L'Ajuntament d'Olivella està treballant, des de la passada setmana, en poder solucionar les freqüents incidències amb la recepció del senyal de televisió a diversos sectors del municipi, i que aquest cap de setmana han causat que en moltes zones no hi hagués senyal.
En aquest sentit, l'Ajuntament està en contacte amb Localret per tal d'adequar i millorar el servei i actualitzar el contracte que té amb el concessionari del repetidor Cellnex Telecom (Abertis).
Per tal de poder detectar les zones de major incidència, l'Ajuntament demana als veïns i veïnes afectats que ens facin arribar la seva adreça i el tipus d’incidència que tenen (falta de senyal, talls intermitents...) per tal de poder-ho traslladar a l'empresa. Per facilitar-nos aquesta informació podeu fer-ho a través de correu electrònic a ajuntament@olivella.cat o adreçant-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ubicada al carrer Aquari, s/n (Edifici La Crivellera - Mas Milà) en horari de dilluns a divendres de 9:15 a 14:15 h i dimarts de 16:30 a 19:00 h