L'Ajuntament treballa per a solucionar les incidències del senyal de televisió

Dilluns, 20 de novembre de 2017

L'Ajuntament d'Olivella està treballant, des de la passada setmana, en poder solucionar les freqüents incidències amb la recepció del senyal de televisió a diversos sectors del municipi, i que aquest cap de setmana han causat que en moltes zones no hi hagués senyal.

En aquest sentit, l'Ajuntament està en contacte amb Localret per tal d'adequar i millorar el servei i actualitzar el contracte que té amb el concessionari del repetidor Cellnex Telecom (Abertis). 

Per tal de poder detectar les zones de major incidència, l'Ajuntament demana als veïns i veïnes afectats que ens facin arribar la seva adreça i el tipus d’incidència que tenen (falta de senyal, talls intermitents...) per tal de poder-ho traslladar a l'empresa. Per facilitar-nos aquesta informació podeu fer-ho a través de correu electrònic a ajuntament@olivella.cat o adreçant-vos a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ubicada al carrer Aquari, s/n (Edifici La Crivellera - Mas Milà) en horari de dilluns a divendres de 9:15 a 14:15 h i dimarts de 16:30 a 19:00 h

 

Darrera actualització: 6.10.2020 | 16:52