L’atenció presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana es realitza amb el sistema de cita prèvia per adequar el servei a les mesures higièniques i de distanciament derivades del COVID-19. Amb aquesta mesura, l’Ajuntament d’Olivella pretén ordenar l’accés a les dependències municipals per evitar aglomeracions.
L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres, de 8:30 a les 14h. Per reservar cita per dur a terme un tràmit o qualsevol altre consulta cal trucar al 93 896 00. En el moment d’accedir a l’interior de l’OAC, com en qualsevol edifici municipal, és obligatori dur la mascareta.
Jutjat de Pau i Registre Civil
Pel que fa a l’atenció al Jutjat de Pau, el servei s’ofereix a l’oficina dels Agents Municipals, també amb totes les mesures sanitàries i de seguretat. L’horari d’atenció és de 9:15 a les 14:15h i de 16:30h a 19h (Dimarts) i de 9:15h a les 14:15h (Dijous).