A partir del dilluns 16 de gener de 2023, l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Olivella estarà situada a la zona comercial del carrer Aquari, a Mas Milà, una ubicació més propera a la ciutadania.
Aquest nou espai més ampli, modern, lluminós i confortable permetrà al personal de l’Ajuntament atendre la ciutadania de forma més adequada, ja que l’objectiu del govern municipal és que la gent senti el seu ajuntament més pròxim i pugui obtenir la informació i fer els tràmits que necessiti de la manera més fàcil possible.
L’alcaldessa, més a prop
La nova oficina de l’OAC ha previst un despatx per a l’alcaldessa d’Olivella, Marta Verdejo, per atendre els veïns i veïnes que ho sol·licitin des d’un lloc més cèntric i amb més facilitat d’accés que l’actual despatx, a la Casa de la Vila, al nucli antic. L’alcaldessa es trobarà treballant alguns dies des del despatx de la nova OAC i altres dies des del despatx actual.
L’horari de l’OAC és de dilluns a divendres, de 8:30 a 14h, i els dimarts de 16:30h a 18:30h. Cal sol·licitar cita prèvia al telèfon 93 896 80 00.
Mesures d’eficiència energètica
L’OAC, igual que la resta de dependències de la Crivellera i l'oficina dels Agents Municipals, consumirà energia elèctrica produïda per les plaques fotovoltaiques instal·lades a la coberta de l’edifici. Així mateix, l’espai disposa de la renovació d’aire amb recuperador de calor.