Contacte
Idiomes
Català
Castellà
Anglès
Alemany
Francès
15.01.2025 | 20:55
Ajuntament d'Olivella
Cercar:
Ajuntament
Serveis i tràmits
El municipi
Actualitat
Adreces i telèfons
Ajuntament
Organització municipal
Ple Municipal
Informació sobre el ple
Composició del ple
Arxiu dels plens
Regidories
Govern municipal
Regidors i regidores
Agenda política
Junta de Govern Local
Accions de mandat 2019-2023
Grups municipals
Informació oficial
Pla d'actuació Municipal (PAM)
Ordenances reguladores i reglaments
Urbanisme
Via pública
Ordenances Fiscals
Anuncis / Edictes
Pressupostos i plantilles
Perfil de contractant
Tauler d'anuncis
Bases i normatives
Bases XI Gimcana Festa Major Olivella 2023
Espai de l'aigua
Oficines municipals
Transparència
Serveis i tràmits
Convocatòries de personal
Seu electrònica
Serveis
Tràmits i gestions
Impostos
Línia verda
Carpeta ciutadana
Notificacions electròniques
Validació de documents
Empreses i autònoms
Finestreta Única Empresarial (FUE)
Factura electrònica
Perfil del contractant
El municipi
Sobre Olivella
Equipaments
Entitats i associacions
Entitats Culturals
Entitats Esportives
Associacions Veïnals
Altres associacions i entitats
Empreses i comerços
Transport públic
Turisme
Patrimoni històric i cultural
Festes, fires i mercats
Parc Natural del Garraf
Rutes i activitats
Turisme sostenible
On menjar i dormir
Actualitat
Avisos
Notícies
Agenda
Butlletí digital
Xarxes socials i RSS
Hemeroteca
Adreces i telèfons
home
Actualitat
Avisos
Notícies
Agenda
Butlletí digital
Xarxes socials i RSS
Hemeroteca
Notícies
Avisos
Notícies
Agenda
Butlletí digital
Xarxes socials i RSS
Hemeroteca
Sessió sobre l'ús de l'eina de licitació electrònica adreçada a empreses licitadores.
Divendres, 16 de novembre de 2018
La sessió té per objecte facilitar l’ús de l’eina de Sobre Digital i resoldre els dubtes i les preguntes més freqüents que poden generar-se durant la preparació i la presentació d’ofertes amb aquesta eina. Per tant, la finalitat de la sessió és ajudar a les persones usuàries de les empreses licitadores que vulguin participar en una licitació electrònica, essent aquesta sessió un complement als materials de suport, aprenentatge i ajuda de l’eina que teniu disponibles a l’adreça web següent:
Cliqueu aquí
Així, en aquesta sessió no s’explicarà, pas a pas, el funcionament de l’eina de l’Eina de Sobre Digital, atès que aquestes explicacions estan disponibles en els materials esmentats. Per aquets motiu, tenint en compte que la sessió es configura com un espai per destacar els aspectes més rellevants i que s’han demostrat de coneixement imprescindible per al correcte ús de l’eina, així com per resoldre dubtes i qüestions que puguin sorgir durant la preparació de la documentació per presentar una oferta i en el procés d’obertura de sobres, és imprescindible que les persones assistents hagin accedit i mirat prèviament els materials d’ajuda i d’auto formació disponibles en l’enllaç facilitat.
Objectius
Garantir un correcte ús de l’eina de presentació de licitacions electròniques Sobre Digital per part de les empreses licitadores i resoldre’n dubtes.
Persones destinatàries
Empreses licitadores interessades en participar en alguna licitació mitjançant l’eina de Sobre Digital.
Programa
Explicació dels aspectes més rellevants i que s’han demostrat de coneixement imprescindible per al correcte ús de l’eina de Sobre Digital, aclarir conceptes i fer una breu descripció de les característiques de l’eina per a la participació de les empreses licitadores. 1. Obligatorietat d’ús de mitjans electrònics en la Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic 2. L’eina Sobre digital 2.0: principals característiques d’ús i qüestions a tenir en compte 3. Materials de suport 4. Requisits tècnics
Professorat Gemma Enfedaque, Cap de la Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa Araceli Roca, Responsable de Solucions de l’Àrea TIC del Departament de la Vicepresidència i d’Economia i Hisenda Cecília Frers, Analista de sistemes d’informació, gestió i documentació, Secretaria Tècnica de la Junta Consultiva de Contractació Administrativa
Data i horari: 29 de novembre, de 10h a 12h
Lloc: Espai Bital C./ José Agustín Goytisolo, 22; 08908 L'Hospitalet de Llobregat
Inscripció: Per poder assistir a la sessió cal que us inscriviu a través del
formulari d’inscripció
Compartir
Tweet
Darrera actualització: 6.10.2020 | 16:52