Un any de la inauguració del nou espai de l'OAC a Olivella
L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament d'Olivella va traslladar-se fa un any a un nou espai a la zona comercial del carrer Aquari, a Mas Milà, amb l'objectiu de millorar l'atenció i proximitat amb la ciutadania. Des d’aleshores, aquesta nova ubicació s'ha convertit en un punt de referència per als veïns i veïnes que busquen informació i suport en els tràmits municipals.
La nova oficina, més àmplia, lluminosa i confortable, ha permès una millora en els serveis prestats durant el 2023. Amb més de 3.000 atencions presencials, 6.600 registres d’entrades i 8.330 trucades ateses, l'OAC ha demostrat ser un servei essencial per al municipi d'Olivella, aconseguint que la població se senti més propera a l'Ajuntament i pugui obtenir la informació i realitzar els tràmits necessaris de manera senzilla. Recordar també que des de l'any passat es pot sol·licitar a OAC la identificació digital IdCat Certificat, havent-se tramitat des del maig fins a desembre 110 certificats.
L'alcaldessa d'Olivella, Marta Verdejo, també ha estat més accessible des del nou despatx de l’OAC, atenent els veïns i veïnes des d'un lloc més cèntric i amb millor accés per rebre atenció personalitzada que a l'antic despatx, a la Casa de la Vila.
L'horari de l'OAC és de dilluns a divendres, de 8:30 a 14:00 hores, i els dimarts de 16:30 hores a 18:30 hores. És recomanable sol·licitar cita prèvia trucant al telèfon 93 896 80 00 per garantir una atenció més personalitzada i eficient.
Es pot accedir a tota la informació dels serveis i tràmits municipals consultant el web municipal i per a qualsevol consulta es pot contactar també a través del correu electrònic oac@olivella.cat.