És la sol·licitud d'inscripció al Padró Municipal d'Habitants d'Olivella de persones que tot i que viuen habitualment al municipi no consten inscrits al Padró per diversos motius (no es van inscriure en arrivar al municipi, etc.) i tampoc no consten en el municipi anterior (de procedència) per haver estat objecte d'un expedient de baixa d'ofici.
L'empadronament és permanent i únicament es modifica en els següents supòsits: (-) La persona interessada comunica a l'Ajuntament un trasllat de domicili dins del mateix municipi. (-) La Persona interessada s'empadrona en un altre municipi i l'Ajuntament del municipi d'origen procedeix a donar-la de baixa al seu Padró d'Habitants. (-) La persona interessada és d'estranger i sol·licita la baixa del Padró per canvi de residència a l'estranger. (-) Per defunció. (-) L'Ajuntament procedeix a donar de baixa d'Ofici en aquells supòsits contemplats per la legislació vigent.
Tràmit gratuït
Per norma general a l'instant un cop comprovada la documentació.- No obstant això l'Ajuntament disposa de 3 mesos per resoldre.
Persones majors d'edat o menors emancipats.- En cas de menors d'edat, aquests s'han d'empadronar a sol·licitud dels pares o tutors legals. - També ho pot sol·licitar un representant degudament autoritzat
A efectes d’acreditació de la representació: Llibre de família o certificat de naixement. En el cas d’empadronament amb un dels progenitors: Caldrà aportar un d'aquests tres documents: (-) Autorització signada pel progenitor que no constarà empadronat amb el menor i fotocòpia del seu document d'identitat. (-) Resolució judicial o sentència on consti que el progenitor que sol·licita l’empadronament del menor ostenta la guàrdia i custòdia, o (-) Declaració responsable de guàrdia i custòdia del menor. En el cas de custodia compartida: S’aportarà resolució judicial on s’acordi quina serà la residència del menor o autorització de l’altre progenitor i fotocòpia del document d'identitat d'aquest. Per a l’’empadronament de menor en un domicili diferent al dels seus progenitors: Caldrà aportar autorització signada per ambdós progenitors o per qui ostenti la guàrdia i custòdia i fotocòpia del o dels seus documents d'identitat.
HABITATGE EN PROPIETAT o USDEFRUIT. (-) Títol acreditatiu. (-) Nota informativa de domini del Registre de la propietat. HABITATGE DE LLOGUER (-) Contracte vigent d'arrendament per a ús de residència habitual i últim rebut. (-) Rebuts de subministraments. En el cas que no consti cap persona empadronada a l'habitatge i no se és el propietari, usufructuari o llogater, caldrà aportar: (-) Autorització per escrit signada pel propietari, l'usufructuari o llogater (-) Títol de propietat o de l'usdefruit o contracte d'arrendament per a ús de residència habitual. (-) Fotocòpia del Document d'identitat del propietari/ usufructurari/ llogater.
Caldrà aportar autorització per escrit d'una persona major d'edad que consti empadronada en el domicili i que disposi de títol acreditatiu de la possessió efectiva de l'habitatge (propietat, usdefruit, lloguer...) al seu nom.
Serà necessària autorització de la persona que ostenti la direcció de l'establiment i fotocòpia del seu document d'identitat. La informació facilitada és de caràcter orientatiu. L'Ajuntament es reserva el dret a demanar aquella documentació que consideri oportuna per acreditar la veracitat de les dades contingudes a la sol·licitud d'empadronament.
Oficina d’Atenció Ciutadana.
Adjuntar Model específic d'instància a la instància genèrica